Beli buku Misi Bebas Hutang di PGMALL.my

By Fakhrul Anwar Osman

February 9, 2021

beli buku misi bebas hutang, buku misi bebas hutang, misi bebas hutang

Buku Misi Bebas Hutang adalah bahan bacaan wajib untuk kita fahami cara keluar dari “RAT RACE” yang di sebut oleh penulis buku kewangan terkenal Robert T. Kiyosaki.

Encik Mohd Zulkifli Shafie adalah bukti hidup bagaimana beliau berjaya mencapai “Financial Freedom” dan keluar daripada belenggu masalah “RAT RACE”. Beliau kongsikan tip-tip berguna di dalam buku Misi Bebas Hutang (Zero hutang 2.0) yang dikemaskini daripada buku pertama penulisan beliau Zero Hutang 1.0 sebelum itu.

Sesiapa yang sedang mencari-cari jalan untuk bebas hutang bolehlah mendapatkan buku ini di PGMall.my sebuah gedung e-dagang tempatan atas talian No. 1 di Malaysia. Berikut saya sertakan Sinopsis buku tersebut;

SINOPSIS

Bukan mudah, tapi ia tidak mustahil. Sesiapa sahaja mampu bebas daripada hutang jika ada ilmu, kesedaran dan keazaman yang kuat.

Kebanyakan mereka yang mengadu masalah kewangan, bukan disebabkan gaji yang diterimanya tak cukup, tetapi disebabkan masalah hutang yang dibuatnya sendiri. Bukan tak boleh berhutang, namun biarlah berhutang pada perkara yang benar-benar perlu, dan berhutanglah secara bijak (yang menjadikan kita lebih kaya).

Beban kewangan terbesar bagi kebanyakan rakyat Malaysia ialah ansuran pinjaman membeli kereta, pinjaman peribadi, kad kredit dan hutang membeli rumah kediaman ‘impian’ yang mana jika tiada pun kita masih boleh hidup. Ia tidak seperti kos keperluan asas untuk hidup seperti makanan, pakaian dan tempat tinggal.

Jadi sesiapa yang dapat bebas daripada hutang-hutang ini, kita terlepas daripada bebanan kewangan terbesar. Seterusnya kita bolehlah fokus mengumpul harta dan mengembangkan kekayaan.

Dapatkan Buku Misi Bebas Hutang di PGMall.my dan Galeri Ilmu.

Anda boleh terus beli buku di pautan referral berikut;
Misi Bebas Hutang di PGMALL
Misi Bebas Hutang di GALERI ILMU

Saya gerenti 100% akan pulangkan duit anda 100% jika buku ini tidak memberi manfaat langsung pada anda. Ini janji saya.

Fakhrul Anwar Osman

About the author

Nama saya Fakhrul Anwar Bin Osman. Merupakan seorang Public Gold Business Owner yang aktif dalam memperkenalkan emas dan silver sebagai instrumen kewangan yang mempunyai pelbagai fungsi. Juga seorang speaker rasmi Public Gold Cawangan Alor Setar dan Premium Shopper di PG Mall.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Direct Your Visitors to a Clear Action at the Bottom of the Page

>