Peminat BoboiBoy boleh tambah koleksi Set Goldbar BoboiBoy 1 gram-RARE

By Fakhrul Anwar Osman

December 23, 2020

goldbar boboiboy 1 gram, goldbar boboiboy public gold, jongkong emas boboiboy, set goldbar boboiboy

Peminat siri animasi terkenal BoboiBoy dari Animonsta Studios kini boleh tambah set goldbar BoboiBoy 1 gram kerana design ini telah diabadikan ke atas kad sijil ketulenan emas 1 gram 24 karat. Public Gold telah mendapatkan hak mencetak artwork yang sangat cantik bagi siri animasi BoboiBoy ke atas sijil ketulenan emas 1 gram dibawah jenama Aurora Italia.

BoboiBoy merupakan super-hero anak muda berusia 11 tahun yang mendapat kuasa daripada bola kuasa. Teknologi alien ini menjadikan BoboiBoy dan rakan-rakannya menggunakan kuasa yang unik bagi menentang alien jahat yang memburu bola kuasa di seluruh galaksi.

Bagi mereka peminat-peminat siri animasi BoboiBoy yang ada membuat koleksi “action figures”, kad permainan dan lain-lain merchandise BoboiBoy. Anda boleh juga menjadikan Goldbar BoboiBoy 1 gram ini sebagai tambahan dalam koleksi anda. Ada 2 design berbeza yang boleh dibeli secara 1 set atau berasingan.

Biasanya edisi terhad emas Public Gold 1g dicetak sekitar 20,000 keping. Tetapi bagi edisi BoboiBoy kali ini ianya dicetak 10,000 keping bagi setiap design sahaja. Wow 10,000 keping bersamaam 10kg emas tau.

Apa yang saya boleh dikatakan disini ialah “Terbaik”, seperti mana tag-line super-hero cilik kita tu. Betul kan?

Cara mendapatkan Set Goldbar BoboiBoy 1 gram x 2pcs

  1. Anda perlu mempunyai akaun PGMall terlebih dahulu. Jika ini pertama kali anda membaca tentang PGMall, maka anda boleh rujuk orang yang memperkenalkan PGMall kepada anda, atau anda boleh klik dan terus daftar percuma akaun PG Mall saja.
  2. Jika anda seorang penyimpan/pelabur emas Public Gold dan mempunyai Kod PG, maka anda boleh terus login ke akaun PGMall anda dengan menggunakan kod PG dan password yang sama.
  3. Apabila anda dah ada akaun PGMall, seterusnya anda boleh login atau terus sahaja klik link pautan ke laman Set Limited Edition Combo Set Goldbar BoboiBoy 1 gram. Selagi mana ianya masih dijual di PGMall.
  4. Step seterusnya adalah yang paling mudah dan tidak perlu di ajar kerana hampir semua orang sangat bijak untuk berbelanja. Yang penting ada duit sahaja, semua perbelian boleh dibayar secara online di PGMall.my dengan mudah.
  5. Baiklah, Selamat Menambah Set Koleksi Goldbar BoboiBoy 1 gram ya. Jangan risau, nanti PGMall kurierkan ke alamat anda dengan syarikat kurier berinsurans.

Dapatkan set combo jongkong emas Edisi Terhad BoboiBoy 1g ini selagi stok masih ada. Goodluck semua.

Fakhrul Anwar Osman

About the author

Nama saya Fakhrul Anwar Bin Osman. Merupakan seorang Public Gold Business Owner yang aktif dalam memperkenalkan emas dan silver sebagai instrumen kewangan yang mempunyai pelbagai fungsi. Juga seorang speaker rasmi Public Gold Cawangan Alor Setar dan Premium Shopper di PG Mall.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Direct Your Visitors to a Clear Action at the Bottom of the Page

>