(Kupon & Diskaun) Year End Sale 2020 – PGMall

By Fakhrul Anwar Osman

December 9, 2020


Year End Sale kini kembali dengan kupon, voucher & diskaun menarik menanti anda di PGMall. Saya boleh katakan tawaran harga paling murah dan berbaloi-baloi sangat banyak sekarang.

Year End Sale (YES PGMALL) tahun 2020, pada kali ini menawarkan voucher diskaun sebanyak RM20 dan juga RM30 seperti berikut;

  1. Gunakan kod kupon/voucher KBBM20.
    Nikmati diskaun RM20 dengan belian minima RM50.
  2. Gunakan kod kupon/vouvher KBBM30.
    Nikmati diskaun RM30 dengan belian minima RM100.
  3. Kod kupon ini sah digunakan bermula 1 Disember 2020 hingga 31 Disember 2020.

Ketahuilah bahawa PGMall menyokong Kempen Beli Barangan Malaysia 2020 yang diperkenalkan semula oleh Kementerian Perdagangan Dalam Negeri Dan Hal Ehwal Pengguna (KPDNHEP). Semestinya kita rakyat Malaysia mesti pilih #BarangBaikBarangKita kan.

Kenapa PGMall.my laman e-dagang pilihan anda?

Laman iprice.my telah menyenaraikan PGMall.my sebagai laman e-dagang No.3 paling banyak dikunjungi pengguna di Malaysia.

Tahukah anda? PGMall.my juga merupakan laman e-dagang tempatan No.1 di Malaysia yang paling banyak dikunjungi pengguna. Potensi PGMall untuk menjadi laman e-dagang paling popular sangat cerah. #SupportLocal

Inilah kelebihan PGMall iaitu menyediakan pelbagai “payment gateway”, justeru menjadikan laman ini sangat unik dan mesra pengguna. Shopper PGMall bebas memilih “payment gateway” yang mana mereka suka.

Selain itu, PGMall mempunyai applikasi telefon pintar yang sangat mudah digunakan. Malah aplikasi ini mampu menjana pendapatan tambahan kepada shopper/pengguna menerusi kempen “Shake The World” dan juga “Whats in the box”.

Tips : Gunakan “payment gateway” Maybank QRPay atau MAE Maybank Scan & Pay semasa bayaran PGMall untuk mendapat lebih banyak cashback.

Anda boleh muat-turun aplikasi PGMall di App Store dan Google Play secara percuma. Nikmatilah penjimatan yang sangat banyak di PGMall.my Happy shopping semua.

MAKLUMAT TAMBAHAN

Website: http://www.pgmall.my

Facebook: http://www.facebook.com/PGMallMalaysia

Instagram: http://www.instagram.com/pgmall.my/

Telegram: https://t.me/pgmallofficial001

Fakhrul Anwar Osman

About the author

Nama saya Fakhrul Anwar Bin Osman. Merupakan seorang Public Gold Business Owner yang aktif dalam memperkenalkan emas dan silver sebagai instrumen kewangan yang mempunyai pelbagai fungsi. Juga seorang speaker rasmi Public Gold Cawangan Alor Setar dan Premium Shopper di PG Mall.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Direct Your Visitors to a Clear Action at the Bottom of the Page

>