PGMall Shopper Conference 2020

By Fakhrul Anwar Osman

December 8, 2020

Buat duit dengan PGMall, daftar PGMall percuma, kupon diskaun pgmall, pgmall conference, pgmall webinar

Join Zoom Webinar – PGMall Shopper Conference

Ketahui kempen terbaru PGMall dan kod kupon diskaun terkini. PGMall menjemput anda semua untuk menyertai PGMall Shopper Conference pada 9 Disember 2020 jam 8:00 malam hingga 9:30 malam.

Conference ini akan disiarkan secara online melalui Zoom Webinar. Anda boleh muat-turun aplikasi Zoom di telefon pintar Android atau iOS.

Dapatkan aplikasi Zoom di App Store
Dapatkan aplikasi Zoom di Google Play

Selain itu, boleh juga menonton menerusi aplikasi Zoom menggunakan Zoom extension dalam pelayar Chrome. Wah, mudahnya.

Tentatif / Agenda PGMall Webinar di Zoom

8:00 – 8:05 > Ucapan Emcee
8:05 – 8:10 > Ucapan Aluan Dato’ Wira Louis Ng, Pengasas & CEO PG Group
Latar belakang PG Group & Pencapaian
8:30 – 9:00 > ConsuMerchant oleh Ustaz Khairul Anuar Basri.
Tajuk : Jom Buat Duit dengan PGMall.
9:00 – 9:15 > Strategi di masa hadapan.
9:15 – 9:25 > Sesi Soal Jawab
9:25 – 9:30 > Penutup Webinar

Tajuk seminar Jom buat duit dengan PGMall yang akan disampaikan oleh Ustaz KAB pastinya akan membuka perspektif baru minda anda terhadap platform e-dagang tempatan No.1 di Malaysia ini.

PGMall bukan sahaja laman untuk membeli-belah secara online semata-mata(shopper). Setiap pengguna berpeluang untuk menjana pendapatan sebagai ajen dropship, sebagai “merchant” dan sebagai duta produk. Ya, hanya dengan mendaftar satu akaun PGMall percuma anda boleh memilih untuk menjadi duta produk kesukaan anda.

Setiap usaha anda mempromosikan produk menggunakan referrals link, pasti akan memberikan hasil dari 0.5% hingga 3.5% “cashback” selamanya. Inilah sistem affiliate yang sangat BEST.

Baiklah, tentu anda sudah tidak sabar nak join webinar kan. Berikut saya kongsikan URL Link Zoom Webinar – PGMall Shopper Conference. Klik saja untuk akses ke Webinar.

Muat-turun aplikasi PGMall sekarang.

Muat-turun aplikasi PGMall samada di Google Play atau Apple Store dengan segera. Terlalu banyak peluang menanti anda. Jom sama-sama jana pendapatan pasif dengan modal yang sangat minima, Zero Cost.

Klik untuk Buka akaun PGMall anda secara Percuma Sekarang. Kemudian anda boleh teruskan untuk muat-turun aplikasi telefon pintar iOS atau Android. Sangat mudah.. Dengan PGMall, kini terlalu banyak tawaran menarik menanti anda. WOW!

Dapatkan aplikasi PGMall di App Store
Dapatkan aplikasi PGMall di Google Play
Contoh paparan hadapan aplikasi PGMall


Fakhrul Anwar Osman

About the author

Nama saya Fakhrul Anwar Bin Osman. Merupakan seorang Public Gold Business Owner yang aktif dalam memperkenalkan emas dan silver sebagai instrumen kewangan yang mempunyai pelbagai fungsi. Juga seorang speaker rasmi Public Gold Cawangan Alor Setar dan Premium Shopper di PG Mall.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Direct Your Visitors to a Clear Action at the Bottom of the Page

>