PGMall Scan & Pay guna MAE Maybank dapat Cashback

By Fakhrul Anwar Osman

December 5, 2020

cashback, MAE Maybank, Maybank QRPay, pgmall

Berita Baik. Berita Baik kepada penggemar “online shopping” di seluruh Malaysia. Anda kini boleh berjimat dengan kempen PGMall Scan & Pay MAE Maybank Ultimate Cashback. Wow best sangat.

Kempen Ultimate Cashback e-wallet MAE Maybank bersama PGMall ini telah bermula pada 2 November 2020 dan akan berakhir pada 31 Disember 2020. Ada banyak masa dan peluang untuk anda menerima cashback dari belian online di sini tau.

Setiap pengguna laman e-dagang PGMall akan berpeluang untuk 4 kali cashback setiap bulan. Maknanya bagi bulan Disember 2020 ini anda boleh dapat instant cashback bagi 4 kali belian di PGMall.

Malah lebih menarik lagi apabila Maybank MAE e-wallet menawarkan instant cashback sehingga RM10 per cashback. Wow! Sungguh bertuah jika anda mendapat RM10 tunai dikembalikan ke akaun simpanan Maybank anda.

Apa yang anda perlu buat ialah menggunakan e-dompet MAE Maybank atau Maybank2u QRPay semasa membuat bayaran di PGMall. Berikut saya kongsikan video pendek cara-caranya.

Sudah teruja untuk beli online di PGMall?

Sekarang anda dah tahu ada satu laman online shopping yang menawarkan penjimatan yang sangat best kan? Jomlah membeli-belah segera sebelum kempen ini tamat pada 31 Disember 2020.
Login akaun PGMall anda sekarang.

Anda juga boleh memuat-turun applikasi PGMall – Shop & Earn anda disini.
Android – Play Store
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pgmall.prod&hl=en

iOS – App Store
https://apps.apple.com/my/app/pg-mall-shop-share/id1298973748

Selamat membeli online semua. Senyum selalu ya.

Fakhrul Anwar Osman

About the author

Nama saya Fakhrul Anwar Bin Osman. Merupakan seorang Public Gold Business Owner yang aktif dalam memperkenalkan emas dan silver sebagai instrumen kewangan yang mempunyai pelbagai fungsi. Juga seorang speaker rasmi Public Gold Cawangan Alor Setar dan Premium Shopper di PG Mall.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Direct Your Visitors to a Clear Action at the Bottom of the Page

>