PG Jewel Storewide Discount 11%

By Fakhrul Anwar Osman

November 11, 2019

Diskaun barang kemas 916 PG Jewel

PG Jewel ialah jenama barang kemas berketulenan 916 yang dijual secara di atas talian di PGMall.my sebuah laman e-dagang No.1 di Malaysia.

Sempena kempen 11.11 Double Madness di PG Mall, PG Jewel sebagai official store utama bagi barang kemas berkualiti tinggi dengan ketulenan emas 916 sedang menawarkan diskaun sebanyak 11% bagi harga barang kemas terpilih.

Anda boleh melayari laman rasmi PG Jewel untuk memilih barang kemas 916 pilihan hati anda. Diskaun 11% barang kemas 916 PG Jewel ini telah bermula dari 7 November 2019 hingga 13 November 2019.

Sebagai contoh, lihat tawaran harga diskaun bagi Cincin Emas 916 design sempua ini. Berat cincin emas ialah 9.08g dengan ukuran saiz 16. Harga asal adalah sebanyak RM2,043, manakala harga diskaun ditawarkan ialah RM1,788.02 sahaja.

Setiap tempahan yang dihantar oleh PG Jewel akan dilindungi insuran sepenuhnya, bermakna anda tidak perlu risau jika barang kemas anda tidak sampai atau hilang. Barang kemas PGJewel anda akan diganti atau wang anda dikembalikan semula.

Anda boleh daftar akaun percuma PG Mall untuk membeli barang kemas PG Jewel berketulenan 916 dengan mudah. Hanya klik Beli Barang Kemas PG Jewel sahaja.

Fakhrul Anwar Osman

About the author

Nama saya Fakhrul Anwar Bin Osman. Merupakan seorang Public Gold Business Owner yang aktif dalam memperkenalkan emas dan silver sebagai instrumen kewangan yang mempunyai pelbagai fungsi. Juga seorang speaker rasmi Public Gold Cawangan Alor Setar dan Premium Shopper di PG Mall.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Direct Your Visitors to a Clear Action at the Bottom of the Page

>