Flash Sale 11.11 Double Madness di PG Mall

By Fakhrul Anwar Osman

November 10, 2019

11.11 double madness pgmall, flash sale pgmall, jualan murah pgmall

PGMall akan mengadakan Flash Sale selama 2 jam sempena kempen 11.11 Double Madness. Kempen ini bermula pada 12:00 tengah malam hingga 02:00 pagi pada 11 November 2019.

Flash Sale PG Mall kali ini akan menawarkan harga barang serendah RM0.11, RM1.00 dan juga RM11.11. Sangat murah dan berbaloi-baloi.

Bagaimana sertai Flash Sale PG Mall?

Cara untuk sertai Flash Sale PG Mall ialah dengan mendaftar akaun secara percuma jika anda belum mempunyai akaun PG Mall. Klik Daftar Percuma PG Mall

Kemudian anda perlu verify akaun anda dengan e-mail yang anda gunakan untuk mendaftar akaun tadi.

Login ke akaun PG Mall anda dan masukkan maklumat diri anda seperti nama dan alamat untuk penghantaran(shipping). Ini penting bagi mempercepatkan proses check-out semasa anda membeli-belah semasa Flash Sale nanti.

Setelah selesai mengisi semua maklumat tersebut, kini akaun anda sudah sedia untuk menyertai Flash Sale sempena 11.11 Double Madness PG Mall. Jangan tidur lagi tau. Kempen bermula pada 12:00 tengah malam sehingga 2:00 pagi tau.

Selamat berbelanja ya. Semoga anda mendapat tawaran harga yang terbaik di PGMall.my

Fakhrul Anwar Osman

About the author

Nama saya Fakhrul Anwar Bin Osman. Merupakan seorang Public Gold Business Owner yang aktif dalam memperkenalkan emas dan silver sebagai instrumen kewangan yang mempunyai pelbagai fungsi. Juga seorang speaker rasmi Public Gold Cawangan Alor Setar dan Premium Shopper di PG Mall.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Direct Your Visitors to a Clear Action at the Bottom of the Page

>