PG Mall diskaun Hugo BOSS Intense – Oktober 2019

By Fakhrul Anwar Osman

October 29, 2019

hugo boss diskaun pg mall, hugo boss intense diskaun, hugo boss intense man of today, hugo boss no 6 murah, super shocking deals pg mall

PG Mall beri diskaun harga bagi minyak wangi lelaki Hugo BOSS Intense sehingga 75%. Anda boleh dapatkan minyak wangi Hugo BOSS Intense No 6 ini di PG Mall, laman e-commerce No. 1 di Malaysia.

Hugo Boss No.6 ini mempunyai bau yang manis dan agak garang. Orang utara panggil “cengey” sikit. Amat sesuai sebagai pewangi bagi lelaki maskulin.

Dapatkan pewangi Hugo BOSS Intense dengan diskaun 75% sempena offer Super Shocking Deals di PG Mall bulan Oktober 2019. Setiap bulan, pelbagai produk dipilih untuk promosi harga terbaik di PG Mall. Jadilah, Hugo BOSS #MANOFTODAY.

Jika anda belum mempunyai akaun di PG Mall. Daftarlah akaun percuma anda semudah 2 minit. Anda hanya perlukan e-mail dan nombor telefon sahaja untuk mendaftar.

Sehingga 31 Oktober 2019 ini, setiap akaun baru PG MALL yang menyertai kempen Shake The World akan menerima RM5 segera ke dalam C-Wallet dan boleh digunakan sebagai diskaun belian produk. Manakala bermula November 2019, Free C-Wallet tersebut akan ditukarkan kepada RM3 pula. Jadi, cepat-cepat Buka Akaun PG Mall sekarang.

Hugo Boss Intense #MANOFTODAY discount in PG Mall Now!

Fakhrul Anwar Osman

About the author

Nama saya Fakhrul Anwar Bin Osman. Merupakan seorang Public Gold Business Owner yang aktif dalam memperkenalkan emas dan silver sebagai instrumen kewangan yang mempunyai pelbagai fungsi. Juga seorang speaker rasmi Public Gold Cawangan Alor Setar dan Premium Shopper di PG Mall.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Direct Your Visitors to a Clear Action at the Bottom of the Page

>