HOTDAY SALE setiap hari di PGMall.my

By Fakhrul Anwar Osman

October 22, 2019


Hotday Sales - Saves More With Discounts

Salam hormat, berikut kami perkenalkan kepada anda promosi harian di PG Mall iaitu program yang dinamakan HOTDAY SALE. Promosi ini diadakan setiap hari pada jam 12 tengah hari, 4 petang dan 9 malam. Tiga kali sehari tanpa gagal.

PG Mall memastikan pada setiap waktu promosi ini, anda sebagai pelanggan yang dihargai akan mempunyai peluang membeli barangan yang ditawarkan oleh Merchant pada harga rendah. Diskaun PG Mall sehingga 80% bagi beberapa produk pilihan dengan bilangan yang terhad.

Siapa cepat dia yang dapat.

Sebagai contoh, pada jam 12 tengah hari akan ada 6 barang yang ditawarkan dengan harga yang murah. Bilangan unit bagi sejenis barang juga terhad, mungkin 5 unit atau 10 unit sahaja. Tawaran ini kekal selama 24 jam selagi mana tidak dibeli oleh sesiapa.

Barangan promosi HOTDAY SALE jam 12 tengah hari ini akan digantikan dengan barangan HOTDAY SALE jam 12 tengah hari esok. Jadi, pastikan anda bersedia membeli secepat mungkin item yang anda hajati kerana barang-barang yang best dan murah akan cepat SOLD OUT.

Jika anda belum mempunyai akaun PG Mall, segeralah mendaftar untuk menikmati diskaun pg mall yang sangat tinggi sehingga 80% dan lebih. Klik PGMall.my untuk mendaftar secara percuma dan nikmati insentif RM5 welcome bonus apabila anda sertai kempen “Shake The World” menerusi applikasi telefon PG Mall Apps.

Fakhrul Anwar Osman

About the author

Nama saya Fakhrul Anwar Bin Osman. Merupakan seorang Public Gold Business Owner yang aktif dalam memperkenalkan emas dan silver sebagai instrumen kewangan yang mempunyai pelbagai fungsi. Juga seorang speaker rasmi Public Gold Cawangan Alor Setar dan Premium Shopper di PG Mall.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Direct Your Visitors to a Clear Action at the Bottom of the Page

>